Vad har hänt sen sist?

En hel del faktiskt. Tandvärken är kvar trotts att jag käkat penicilin i 7 dagar nu. Skall till tandläkaren igen i morgon. I går lördag vaknade jag med världens huvudvärk tog dunderpiller men inte hjälpte det. På eftermiddagen när vi var i Vellinge mådde jag pyton. Inte blev dagen bättre av att Sandra inte hittade sin ridning, kaos med andra ord inget funkade hästen gick ur uselt. Panik, det var tävling dagen efter, idag alltså. Tävlingsdagen: lite lyx att inte behöva dra med sig släpet för att kunna tävla, bara sadla och tränsa för att sedan rida till framhoppningen. I dag hade vi Camilla och Emma med oss. Det är så lugnt för mig när Camilla är med för hon sköter framridning och framhoppning och Sandra kan inte bli sur på henne för de har samma tränare och Camilla vet vad hon talar om. Vilket Sandra tror att jag inte gör. (kanske har hon rätt, kanske inte). Hur gick tävlingen då? Super bra, Sandra hittade sin ridning Papaya hoppade underbart, lite ryttarmiss till sista hindret så Sandra var inte i balans när Papaya hoppade utan hamnade på sniskan och kunde inte rätta upp sig utan skildes från sin häst, utesluten, men Sandra var supernöjd i alla fall.

image7image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0