Sista tävlingen för året!

I lördags red Sandra sista tävlingen för i år. Kunde inte ha en bättre avslutning på året. Nu var det visserligen bara en lokal tävling 1.00 och 1.10 men ändå.
I 1.00 red hon felfritt och blev till slut 10:a och för detta belönades hon med rosett, plakett och en julgransmatta. Mattan är faktiskt ganska rolig, med tre olika applicationer, hur söt som helst.
Nästa klass och dagens sista var en A:0, ingen fas 2 utan fullt ös från början till slut. Banbyggaren hade gjort en klurig bana med många svängar och alternativa vägar, men usch vad högt och brett det var.
Framhoppningen lovade inte gott, Papaya stod emot tyckte Sandra. Nå väl, in på banan och vilken ritt de gör, den är superbra, (tycker jag som inte är part i målet)  :)
Denna fantastika ritt gav en 4:de placering, ny rosett, plakett och en tuperware burk och lite små tillbehör samt en oljelampa. Kul
Hem resan är en annan historia, den tar vi en annan gång. Kan säga att jag körde vilse och fick backa

Kommentarer
Postat av: sue

hej och vilken spännande läsning. Vill även jag passa på att önska god jul, såg er inte på den traditionella glöggen hemma hos mig. Det utgår aldrig inbjudan alltid den 3 advent.
ha det gott och kram på er
sue:)

2007-12-23 @ 15:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0