Fortsättning tandvärk

Var hos tandläkaren i dag igen, tandvärken vill inte ge sig. Så i stället för att borra och laga, viket kanske inte hade fungerat, togs beslutet att tanden skulle bort.
Jag som har lite sprut skäck, i alla fall i munnen fick dra några djupa andetag och sedan försöka slappna av. Gick bra att få bedövning sedan men inte ville tanden komma ut, nej då den satt bra där den satt så tandläkaren fick allt kämpa en bra stund innan hon vann kampen.
Fick recept på en vätska att skölja munnen med varannan timme. Provade att jobba som vanligt direkt efter men det funkade inte utan jag körde hem och la mig i sängen i stället. Nu 4 timmar senare har jag as ont, och jag måste iväg till jobbet igen.

I Vellinge har Sandra hopplektion för första gången idag, hoppas det går bra.
Vi har hämtat hem hennes saker från tanten hon bodde hos. Jag vill att hon bor hemma och pendlar i stället. Skall ringa Vellinge bostäder och säga att vi inte tar lägenheten, undras vad de säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0